McDonald’s kolejny raz promuje się darmową poranną kawą

Sieć restauracji McDonald’s rozpoczęła kolejną odsłonę akcji „Poczęstuj się poranną kawą”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
McDonald’s kolejny raz promuje się darmową poranną kawą

Przez dwa tygodnie we wszystkich lokalach McDonald’s za darmo można otrzymać świeżo mieloną kawę Arabika. Do wyboru są trzy rodzaje: mała kawa biała, mała kawa czarna oraz małe cappuccino. Kawa serwowana jest w opakowaniach na wynos, może ją zamówić każdy gość restauracji bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.

Promocja obowiązuje we wszystkich lokalach McDonald’s w Polsce do 15 marca w godzinach porannych (w dni powszednie do godz. 10:30, w weekendy do godz. 11).

McDonald’s w ostatnich dwóch latach kilka razy realizował już takie akcje.

grafika

Obecną promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei agencja 24/7 Communication realizuje działania PR oraz aktywności na Facebooku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"