Wimbledon transmitowany był przez Polsat Sport w okresie od 24 czerwca do 7 lipca br. Relacje z kortów emitowane po godz 14.00, oglądało średnio 330 tys. widzów*, co przełożyło się na 4,28 proc. udziału w grupie 4+ i 5,51 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Drugim najchętniej oglądanym spotkaniem zawodów po półfinale Jerzego Janowicza był mecz tego zawodnika z Łukaszem Kubotem w ćwierćfinale. Śledziło go 1,01 mln widzów. Z kolei półfinałowe spotkanie Agnieszki Radwańskiej z Sabine Lisicki zgromadziło 960 tys. oglądających, a mecz Polki z Chinką N Li w ćwierćfinale - 620 tys. widzów. Zdecydowanie mniejszą popularnością cieszyły się mecze finałowe, w których nie było już reprezentantów Polski.
Wpływy reklamowe z meczów Wimbledonu emitowanych w Polsacie Sport między 14.00 a 20.00 wyniosły prawie 400 tys. zł.

* - dane łącznie z powtórkami











