Media Contacts wprowadza marki Pierre Fabre w internecie

Kampania najnowszej generacji preparatu antycellulitowego Elancyl otwiera cykl kampanii internetowych realizowanych przez Media Contacts dla Pierre Fabre, właściciela marek Galenic i Avene.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Komunikacja wyszczuplającej linii Elancyl jest skierowana do kobiet w wieku 20-35 lat ze środowisk wielkomiejskich, ceniących jakość i dbających o wygląd.

Produkty będą promowane w maju i czerwcu silnymi, targetowanymi emisjami formatów podkreślających wizerunek marki.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"