Media Markt obchodzi 15-te urodziny Polsce

Sieć Media Markt wystartowała z kampanią urodzinową. Z okazji 15 rocznicy obecności w Polsce marka przygotowała akcję promocyjną “Urodzinowe okazje na 15 lat Media Markt” oraz poświęconą jej kampanię rekamową. Pierwsze specjalistyczne sklepy Media Markt pojawiły się w Polsce w 1998 roku. Marka bardzo szybko wypracowała pozycję lidera na polskim rynku elektroniki użytkowej dzięki ofercie markowych produktów w niskich cenach. Obecnie sieć liczy 47 sklepów w 39 miastach kraju. Oferuje produkty wiodących światowych firm oraz atrakcyjne cenowo sprzęty marek własnych: ok., ISY, PEAQ i KOENIC. Firma prowadzi także sprzedaż online: od grudnia 2012 roku działa sklep internetowy mediamarkt.pl oferujący ponad 100 000 produktów. W 2013 roku sklep zyskał wersję mobilną. Z okazji swoich 15 urodzin w Polsce Media Markt przygotował akcję “Urodzinowe okazje na 15 lat Media Markt” przy silnym wsparciu marketingowym. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej wykorzystującej działania w telewizji, radiu, prasie codziennej, internecie, w kinach i na outdoorze odbędzie się w dniach 5 - 12 września. Kreacja wykorzystana w kampanii sygnalizuje zmiany, które marka planuje wprowadzić w swojej komunikacji. 30-sekundowy, wizerunkowy spot telewizyjny przedstawia inspirowaną kinem akcji scenę samochodowego pościgu policyjnego za grupą zamaskowanych osób. Ścigani oraz policjanci decydują się jednak na przerwanie pogoni, aby skorzystać z niezwykłej oferty produktowej dostępnej w sklepie Media Markt.   Najnowszy spot w dynamiczny sposób pokazuje zabawny, wykreowany świat, którego bohaterowie to młodzi ludzie z dużym dystansem do życia. Dotychczasowe produkcje Media Markt były realistyczne, często kontrowersyjne, i towarzyszyło im obowiązkowe hasło: „Nie dla idiotów” – powiedziała Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt. - Nasza kampania urodzinowa to początek zmian w kreowaniu wizerunku marki. Spoty emitowane będą na antenach TVP 1, TVP 2, Polsatu, TVN oraz stacji tematycznych. Poza telewizyjnymi i radiowymi spotami wizerunkowymi kampania wykorzysta także spoty produktowe, informujące o konkretnych ofertach dostępnych w ramach urodzinowych promocji. Reklamy pojawią się również w prasie codziennej: na łamach Gazety Wyborczej, Faktu, Super Expressu i Przeglądu Sportowego. Oferta produktowa będzie także promowana w gazetce Media Markt, dostępnej we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz na mediamarkt.pl . Media do kampanii zakupiły: dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. i dom mediowy Universal McCann. Za kreację kampanii odpowiada Agencja Demner Merlicek & Bergmann, a za produkcję Agencja IDEAL Darek Szai Szendel. Działania PR koordynuje agencja TBWA PR. Ponadto, w ramach świętowania jubileuszu, klienci odwiedzający stronę mediamarkt.pl mogą wziąć udział w interaktywnej grze: „Jedź po rabat na zakupy w sklepie internetowym  mediamarkt.pl”.  Mają w ten sposób szansę wygrać rabat na zakupy w sklepie online. Gra nawiązuje do kreacji reklamowej. Użytkownik ma za zadanie dotrzeć samochodem do sklepu Media Markt, uciekając przed policją. Nawigacja odbywa się za pomocą strzałek na klawiaturze. W stworzeniu gry pomagała agencja Golden Submarine.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma, należąca do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Obecnie Media Markt posiada w Polsce 47 sklepów. Media Markt www.mediamarkt.pl Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"