Media relations na wsi

Po kilku miesiącach wspólnych działań, Agencja inplusPR oraz Grupa Concordia podpisały umowę o stałej współpracy w zakresie media relations.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem kooperacji będzie nagłośnienie pozycji firmy jako lidera ubezpieczeń rolnych, partnera banków spółdzielczych oraz specjalisty w zakresie ochrony prawnej. Wyzwanie jest tym większe, że grupą docelową są tym razem mieszkańcy małych miasteczek i wsi.

Szeroko zakrojone działania media relations będą kierowane do pism o tematyce rolniczej, ubezpieczeniowej oraz do dzienników i tygodników lokalnych o ograniczonym zasięgu.

Grupa Concordia od 10 lat działa na rynku ubezpieczeń w Polsce.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"