Jak podał Mediacap, w minionym kwartale jego platformy technologiczne Opinie.pl, TalentMedia i Plastream łącznie zanotowały ponad 8 mln zł przychodów, o 90 proc. więcej niż rok wcześniej.
Platforma Plastream m.in. dzięki testowemu wdrożeniu rozwiązania Plastream Retail dla Żabki zanotowała 360 tys. zł wpływów sprzedażowych, a Opinie.pl - 3,5 mln zł.
Z kolei struktura Grupa S/F - do której należą agencje marketingowe Scholz & Friends Warszawa, The Digitals, EM Lab i uruchomiona w połowie br. Booost - osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 12 proc.
Łączne wpływy Mediacapu ze sprzedaży wyniosły 21 mln zł. Firma zaznacza, że to dane szacunkowe, które mogą ulec zmianie. Pełny raport za miniony kwartał zostanie opublikowany 14 listopada.
Mediacap dodał, że w zeszłym kwartale intensywnie rozwijała nowy moduł AI Plastream Retail, komercjalizowała nową platformę performance media Booost oraz platformę mikroinfluencerów TalentTube. - Pomimo znacznych nakładów poniesionych w obszarach, które nie generują jeszcze pozytywnego wyniku, zarząd oczekuje dodatniej dynamiki skonsolidowanego zysku EBITDA - stwierdzono w komunikacie firmy.












