Merrell reklamuje się w Canal+Sport

Pod hasłem "Let's get outside" rusza telewizyjna kampania reklamowaobuwia Merrell. Akcja o charakterze produktowo-wizerunkowymobejmuje spoty w Canal+Sport.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się pod hasłem "Let's get outside" telewizyjnakampania reklamowa amerykańskiego obuwia Merrell promuje należącedo tej marki buty - zarówno wyczynowe, jak i do chodzenia pomieście. W akcji o charakterze produktowo-wizerunkowymwykorzystywany jest 30-sekundowy spot zrealizowany przy współpracyz Canal+ na podstawie materiałów Merrell USA.

Kampania będzie prowadzona na antenie Canal+Sport od 21listopada do 7 grudnia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą