Metamorfoza 'M jak mieszkanie'

Od marca miesięcznik 'M jak Mieszkanie' w nowej formie. Zwiększyła się objętość, wprowadzono nowe działy, a szytą oprawę zastąpiono klejoną.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

„Aktualne zmiany w „M jak mieszkanie” to kontynuacja polityki rozwoju pisma, rozpoczętej jesienią 2005 roku. Ponieważ nasza strategia okazała się słuszna, o czym świadczą rekordowe wyniki sprzedaży, zamierzamy nadal inwestować w magazyn, rozwijać go i dostosowywać do potrzeb czytelników” – mówi Katarzyna Białek, dyrektor strategiczny Wydawnictwa Murator. Magazyn docenili czytelnicy - możemy pochwalić się największą dynamiką wzrostu sprzedaży egzemplarzowej tego poradnika w swoim segmencie czasopism. Od stycznia do listopada 2006 średnia sprzedaż ogółem „M jak mieszkanie” wyniosła 67 411 egzemplarzy i była o 38% wyższa niż w analogicznym okresie 2005 roku.”- dodaje Białek.

          

Od marca miesięcznik "M jak mieszkanie" zwiększa się o 48 stron. 148-stronicowe wydanie ma zawierać więcej prezentacji autentycznych wnętrz - co miesiąc będzie pokazywanych pięć mieszkań zróżnicowanych pod względem stylu, metrażu i budżetu przeznaczonego na ich wykończenie. Nowy cykl Zacznij od barw to metamorfozy kolejnych pomieszczeń w domu. Dział finansowo-prawny zyskał dwie strony, więcej jest stron shoppingowych - gotowe zestawy produktów do wyposażenia, wykończenia i dekorowania wnętrz polecane przez stylistów i redakcję "M jak mieszkanie".

Trwające od 21.02 do 01.03 kampania telewizyjna marcowego wydania obejmuje stacje: TVN, TVN 24, TVN Style, TVN 7, Telewizje Polsat i Puls oraz Tele 5. Reklamy prasowe pojawią się w „Super Expressie”, tygodniku „Wprost” i magazynach Wydawnictwa Murator: ”Murator”, ”Zbuduj dom”, ”Dobre Wnętrze”, ”Zdrowie”, ”Podróże”. Promocja w internecie będzie prowadzona w serwisach: muratordom.pl, poradnikzdrowie.pl, muratorplus.pl, podroze.pl, projekty.murator.pl, murator.pl, mjakmieszkanie.pl, dobrewnetrze.pl, zbuduj.pl.

Plakaty promujące „M jak mieszkanie” pojawią się w 14 centrach handlowych sieci Praktiker na terenie całej Polski. Kampania obejmuje również punkty sprzedaży prasy. Dla czytelników przygotowano konkurs SMS-owy „Marcowe migdały” - do wygrania 100 atrakcyjnych nagród.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy MindShare, spot telewizyjny zrealizowała firma Adah Advertising, a autorem strategii promocji o nazwie „Efektowne powiększenie” jest Dział Marketingu – Wnętrza, zajmujący się promowaniem produktów wnętrzarskich Wydawnictwa Murator.

„M jak mieszkanie”miesięcznikRedaktor naczelny: Małgorzata TomczykNakład: 135 000 egz.Format: 210 x 280 mmObjętość: 144 str. + 4 okładkiOprawa: klejonaCena: 4,90 złSprzedaż pism wnętrzarskich

listopad20062005ZKDPSprzedaż ogólemCztery Kąty11008067796M jak mieszkanie7297250517Moje Mieszkanie4041366093Dobre Wnętrze2443718755Weranda2308519474Dom & Wnętrze1852828434Elle Decoration13869-

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online