Michel Moran w spocie O Mamo! Lisnera łączy Bułeczkę i Sałatkę (wideo)

Zaczęła się nowa kampania reklamowa przekąsek Lisner z udziałem restauratora Michela Morana, znanego głównie z programów TVN. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, GPD Film Studio i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Michel Moran w spocie O Mamo! Lisnera łączy Bułeczkę i Sałatkę (wideo)

Spot z kampanii nawiązuje do konwencji bajki. Opowiada o panie Bułeczce prowadzącym piekarnię oraz pani Sałatce ze stoiska z sałatkami. Michel Moran w porze drugiego śniadania doprowadza do spotkania obojga bohaterów, co pozwala stworzyć kompletną potrawę. W kampanii reklamowane są sałatki O Mamo!.

Michel Moran występuje w reklamach marki Lisner od jesieni 2014 roku. W poprzednich kampaniach promował przekąski rybne Śledzik (m.in. jako dostawca pizzy i pracownik samochodu z jedzeniem) oraz hummus.

Moran jest szeroko znany głównie z programów „MasterChef” i „MasterChef Junior” w TVN. Wiosną ub.r. zaczął reklamować markę Kenwood.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się GPD Agency, produkcją spotu - GPD Film Studio, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa