Mindshare zachował medialny budżet linii Lufthansa

Dom mediowy Mindshare nadal będzie odpowiedzialny za globalne planowanie i zakup mediów dla linii lotniczych Lufthansa.

km
km
Udostępnij artykuł:

Należąca do WPP Group agencja obsługuje przewoźnika od 2000 roku. Wartość medialnego budżetu szacuje się na ponad 82,5 miliona euro.

Lufthansa ogłosiła przetarg pięć miesięcy temu (więcej na ten temat). W jego finałowej fazie Mindshare pokonał domy mediowe Carat (Aegis Media) i Universal McCann (Interpublic Group).

Za budżet kreatywny Lufthansy, który nie był objęty postępowaniem przetargowym, również od 2000 roku odpowiedzialna jest agencja McCann Erickson.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów