Aktualnie wieczorny program TVP Info „Minęła 20-ta” emitowany jest od soboty do czwartku o godz. 20.13. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września do 6 listopada 2019 roku wyniosła 547 tys. osób, co przełożyło się na 3,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 14 października br. - obejrzało je 743 tys. widzów.

W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 września do 6 listopada 2018 roku) średnia widownia „Minęła 20-ta” wynosiła 553 tys. osób. Przełożyło się to na 3,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,58 proc. w grupie 16-59. Widownia audycji w 4+ się niemal nie zmieniła, ale cykl zanotował wyraźny wzrost popularności w grupie 16-49.
Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego na zmianę przez Danutę Holecką, Krzysztofa Ziemca, Michała Rachonia i Adriana Klarenbacha wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie 2,81 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (1,13 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rosnie-widownia-programu-studio-polska-tvp-info-wygrywa-z-konkurencja,7173202393655425a ##

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.











