MiniMini+ nowym liderem oglądalności wśród kanałów dla dzieci, Cartoon Network o 48 proc. w dół

We wrześniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych awansował MiniMini+. Największym wzrostem pochwalić się mógł BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Cartoon Network.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

We wrześniu 2013 roku liderujący w rankingu kanał MiniMini+ zanotował wzrost udziału względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 16,7 proc. do poziomu 0,78 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. We wrześniu 2012 roku stacja ta była trzecia.

Na drugą pozycję spadł Disney Channel, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 13,7 proc. do 0,63 proc.

Natomiast na ostatnią lokatę podium (z miejsca piątego) awansował Disney Junior, którego wynik w zeszłym miesiącu wzrósł o 8,3 proc. i uplasował się na poziomie 0,59 proc.

Na wysokich pozycjach (ósmej i dziewiątej) znalazły się nadające dopiero od 2011 roku, a monitorowane od lutego br. roku stacje Nickelodeon HD i Nick Jr. Pierwszy z tych kanałów miał 0,25 proc. udziału, a drugi - 0,23 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 136,8 proc., pochwalić się mógł zajmujący ostatnie miejsce kanał BBC CBeebies. Średni miesięczny udział tej stacji we wrześniu 2013 roku wyniósł 0,09 proc.

Z kolei największy spadek odnotował Cartoon Network, który spadł z miejsca drugiego na piąte. W badanym miesiącu wynik tego kanału zmniejszył się bowiem o 47,7 proc. do 0,38 proc.

W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był Disney Channel (5,45 proc. udziału; spadek o 5,9 proc.), który rok wcześniej był jednak drugi. Z czwartej na drugą lokatę awansował kanał MiniMini+ (5,19 proc., do góry o 10,9 proc.). Natomiast z szóstej na trzecią pozycję awansował Disney Junior (4,48 proc., + 17,8 proc.).

Największym wzrostem (o 130,7 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC CBeebies. Z kolei najwięcej stracił tutaj Cartoon Network - było to aż 53,0 proc.

Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych we wrześniu 2013 roku zgromadził film „Gdzie jest Nemo?”, który na antenie Disney Channel obejrzało 260 tys. widzów. Ogółem w rankingu top 10 programów najwięcej, bo aż sześć miejsc zajęły pozycje nadane przez MiniMini+. Trzy lokaty zajęły programy z anteny Disney Channel, a jedną - Disney Junior.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online