Mobilne wyszukiwarki w górę

W drugiej połowie ubiegłego roku znacząco wzrosła liczba i wybórwyszukiwarek w telefonach komórkowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Skłoniło to eMarketera do podniesienia prognozy odnośnie poziomuwydatków reklamowych na światowym rynku mobilnych wyszukiwarek: z83 milionów dolarów w 2007 roku do 3,8 miliarda dolarów w roku2012.

W ubiegłym roku na reklamy w mobilnych wyszukiwarkach najwięcejpieniędzy zostało przeznaczonych na rynku amerykańskim (34,5miliona dolarów), a następnie w regionie Azji i Pacyfiku (26 mln)oraz w Europie Zachodniej (18,4 mln).

Według eMarketera, w roku 2012 proporcje te będą wyglądaćnastępująco: USA - 1,48 miliarda dolarów, Azja i Pacyfik - 1,16mld, Europa Zachodnia - 968,2 miliona dolarów oraz pozostałe rynkiłącznie - 160,9 mln.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii