Tymczasem tzw. 'heavy users' za pomocą urządzeń mobilnych logująsię do sieci do 10 razy dziennie i spędzają online do 2,5 godziny -informuje serwis Brand Republic, powołując się na badanieprzeprowadzone przez mobilny serwis społecznościowy Itsmy.com.
Badanie pokazało, że tylko 1/3 respondentów rzadziej korzysta zmobilnego internetu, aby oszczędzać pieniądze w związku z kryzysemgospodarczym.
Najwięcej czasu badani przeznaczają na wysyłanie i odbieraniewiadomości e-mail, sprawdzanie co ich znajomi robią online orazumieszczanie w sieci zdjęć i treści wideo.
Ponad 90 procent respondentów stwierdziło nawet, że jeszczeczęściej korzystałoby z mobilnego internetu, gdyby miało dostęp dorozsądnych cen, wyższych prędkości oraz szybszych telefonów zbardziej żywotnymi bateriami.
W przeprowadzonym między wrześniem a listopadem bieżącego rokubadaniu udział wzięło 15 tysięcy aktywnych użytkowników serwisuItsmy.com z całego świata, w wieku od 16 do 52 lat.

źródło: Brand Republic











