'Moda na sukces' nadal wygrywa z konkurencją, ale traci widzów

Nadawana w Jedynce amerykańska opera mydlana „Moda na sukces” miała w bieżącym roku nieco niższą widownię niż w zeszłym, pozostaje jednak liderem pasma, w którym jest pokazywana. Większość widzów serialu stanowią emeryci.

pp / pp / pp
pp / pp / pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność „Mody na sukces” w okresie od 1 stycznia do 28 grudnia br. wyniosła 2,47 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 33,81 proc. w grupie 4+. Znacznie słabiej serial wypada w grupie komercyjnej (16-49), gdzie jego udział wynosił tylko 21,08 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu widownia serialu była nieco wyższa – ukształtowała się na poziomie 2,71 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 29,80 proc. i 17,74 proc. „Moda na sukces” w tym roku, tak jak i w poprzednim, emitowana jest w dni powszednie o 16.05 i 16.30, część emisji było też w soboty o tej samej porze.

Mimo spadku widowni opery mydlanej, w czasie jej emisji TVP 1 jest liderem rynku, wyprzedzając TVN mający 16,65 proc. udziału, Polsat (14,14 proc.) oraz TVP 2 (9,15 proc.)  

Najchętniej oglądany odcinek serialu w 2009 roku miał 3,74 mln widzów. Wyemitowano go 12 stycznia br. W piętnastce najpopularniejszych tegorocznych epizodów „Mody na sukces” znalazły się tylko odcinki z trzech pierwszych miesięcy br.

Z danych telemetrycznych wynika, iż serial oglądają głównie kobiety, stanowiące 70 proc. widowni, osoby po 55. roku życia oraz mieszkańcy małych i średnich miast.

„Moda na sukces” kręcona jest od 1987 roku, a TVP 1 operę mydlaną pokazuje od 1994 roku. Produkcja opowiada o losach rodziny Forresterów, właścicieli domu mody z Los Angeles oraz ich krewnych i znajomych.

pp / pp / pp
Autor artykułu:
pp / pp / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?