Moderat, Jon Hopkins, Klaxons na FreeFormFestival 2014

Moderat, Jon Hopkins i Klaxons a także Skalpel, HVOB ora xxanaxx zapowiedzieli udział w październikowej edycji FreeFormFestivalu.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:
Moderat, Jon Hopkins, Klaxons na FreeFormFestival 2014
Shutterstock.com

Moderat to trio muzyków Gernot Bronsert, Sebastian Szary (Modeselektor) i Sascha Ring (Apparat) z Berlina. Na ich dyskografię składają się longplaye "Moderat" z 2009 i "II" z 2013 roku.

Jon Hopkins to obecnie jeden z najciekawszych mistrzów elektroniki. Jego muzykę często porównuje się do dokonań legendarnego Briana Eno. Brytyjczyk ma na koncie cztery solowe albumy (ostatni "Immunity" z czerwca 2013) i współpracę m.in. z grupą Coldplay.

Klaxons przyjadą promować najnowsze dzieło, "Love Frequency". Krążek miał premierę w czerwcu.

Przypomnijmy, że impreza miała odbyć się maju, ale "ze względu na nieoczekiwane trudności techniczne", została przeniesiona na jesień. 10. edycja festiwalu odbędzie się w dniach 3-4 października w warszawskiej Soho Factory.

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu