Modnie i wygodnie, czyli zakupy ubraniowe Polek przeniosły się do sieci

Polki coraz częściej kompletują szafę na nowy sezon, nie ruszając się z kanapy -  wynika z najnowszych statystyk Nokaut.pl. Polskie konsumentki wyszukują modowe perełki w internecie tym chętniej, że z łatwością mogą porównać ceny wymarzonych sukienek czy butów bez biegania po sklepach. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Znalezienie ciekawej oferty i porównanie cen wybranych produktów, nie tylko z branży modowej, jest obecnie możliwe w każdym miejscu, gdyż porównywarka Nokaut.pl jest dostępna w  telefonie, więc świadoma konsumentka ma ją zawsze pod ręką. To znacznie ułatwia zakupy i wyszukanie produktu ulubionej marki w najlepszej cenie - tłumaczy Stefan Nowak, doradca zarządu Grupy Nokaut ds. strategii i rozwoju.

 Jakie produkty są najchętniej  poszukiwane w kategorii Moda i Styl?  W ciągu ostatniego roku 

o 175% wzrosła popularność butów w sieci, a ubrań o 57%. Popularność sukienek oraz marynarek i żakietów zwiększyła się kilkunastokrotnie. Zegarki i biżuteria - czyli dobra tzw.  luksusowe także są chętnie wyszukiwane.

 Polka modna również na siłowni

Ciekawym trendem w kategorii Moda i Styl jest nawet kilkunastokrotny wzrost wyszukiwań rzeczy związanych ze sportem i zdrowym stylem życia – zauważa Stefan Nowak.

Dane są imponujące: liczba wyszukiwań np. damskich butów sportowych zwiększyła się w ciągu ostatniego roku niemal pięciokrotnie, a damskiej bielizny sportowej – kilkunastokrotnie. W sezonie jesienno-zimowym w top 10 najczęściej wyszukiwanych rzeczy w kategorii Moda i Styl znalazły się aż cztery produkty związane z damskim sportem, m.in. buty Nike i Adidas oraz torby sportowe.

– Jeśli połączyć to z faktem, że w tym samym czasie o 66 proc., wzrosło zainteresowanie bielizną wyszczuplającą, to widać wyraźnie, że Polki coraz bardziej dbają o swój wygląd – komentuje Stefan Nowak.

Dlaczego Polka woli sieć od galerii?

Wygoda, najniższa cena ulubionych marek, różnorodność - to oczywiste atuty zakupów za pośrednictwem porównywarki Nokaut.pl. Popularności internetowych zakupów sprzyja również słabość tradycyjnych sklepów, w których wciąż mało jest wyprzedaży z prawdziwego zdarzenia, umożliwiających zakup markowych produktów nawet za ok. 20% oryginalnej ceny.  Dobrym przykładem jest biżuteria, dostępna w sieci w niższych cenach i coraz bardziej popularna, o czym świadczyć może wzrost w wyszukiwaniu naszyjników (o 50%), łańcuszków (o 38%) czy kompletów biżuterii (o 25%).

Warto również zauważyć, że klientki korzystają z sieci w coraz bardziej przemyślany sposób. - Użytkowniczki często znajdują ładną rzecz w sklepie, mierzą, po czym wracają do domu i szukają okazji w sieci. To taktyka przemyślanego kupowania, w której  zawsze dostępna porównywarka cenowa staje się wygodnym asystentem zakupowym każdej świadomej konsumentki  – dodaje Stefan Nowak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele