„Mój smak, moja kuchnia” w kampanii blenderów i robotów kuchennych Bosch

Ruszyła kampania blenderów i robotów kuchennych marki Bosch obejmująca reklamy w prasie i internecie, konkurs internetowy oraz promocję dla konsumentów. Akcję przygotowała i realizuje agencja FaceAddicted.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Mój smak, moja kuchnia” w kampanii blenderów i robotów kuchennych Bosch

Konkurs internetowy Bosch jest skierowany do osób chcących podzielić się swoimi kulinarnymi inspiracjami. Na stronie mojsmak.pl należy stworzyć swój kulinarny kolaż z dostępnych zdjęć lub wgrać własne fotografie pokazujące, co jest najważniejsze podczas przygotowywania różnych dań. Zwycięzcy zabawy otrzymają blendery MSM8 MaxoMixx i roboty kuchenne MUM5 marki Bosch.

Z kolei w ramach promocji każdy kupujący ma 30 dni na wypróbowanie blendera lub robota MUM 5, a jeśli sprzęt nie spełni oczekiwań, można go zwrócić i otrzymać z powrotem pieniędze.

grafika

Obie akcje - zaplanowane do końca czerwca - wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Mój smak, moja kuchnia”, podkreślającą wysoką funkcjonalność i bezpieczeństwo blenderów i robotów Bosch. Obejmuje ona prasę (pisma wnętrzarskie i poradnikowe) oraz internet (m.in. serwisy społecznościowe, porównywarki cenowe, blogi kulinarne).

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja FaceAddicted.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele