Monika Gąszcz client service directorem w Grupie Andmore

Monika Gąszcz objęła stanowisko client service director w Grupie Andmore, skupiającej agencje specjalizujące się w różnych obszarach komunikacji marketingowej.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Jak podano w komunikacie “objęcie przez Gąszcz stanowiska client service director jest jednoznaczne z połączeniem działów client service agencji ArtGraph i agencji non standard Brainshake, będących inicjatorami powstania Grupy andmore w kwietniu br.

Gąszcz od 11 lat związana jest z agencją BTL ArtGraph, ostatnio na stanowisku senior account manager. Gąszcz pracuje z kluczowymi klientami agencji takimi jak Nestlé (NESCAFÉ, NESCAFÉ Dolce Gusto, Nesquik) czy COTY (ASTOR, RIMMEL, Miss Sporty, Manhattan, Sally Hansen). Podczas swojej kariery obsługiwała również takie firmy CEDC, HSBC oraz TVN.

Do Grupy Andmore należą także agena esense, agencja social mediowa Social Art, agencja interaktywna Orbita, studio fotograficzne Fotograph oraz butik badawczo - strategiczny brainlab. Grupa zatrudnia ponad 60 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele