„Monitor Magazine” zmienia się z kwartalnika na półrocznik. Na okładce Piotr Kraśko

„Monitor Magazine” (Wydawnictwo Kustra Group) zmienia logo, makietę, format oraz papier. Od najnowszego wydania magazyn będzie ukazywał się jako półrocznik, a nie jak poprzednio kwartalnik.

nb
nb
Udostępnij artykuł:
„Monitor Magazine” zmienia się z kwartalnika na półrocznik. Na okładce Piotr Kraśko
Piotr Kraśko

Zmiany - oprócz nowego logo oraz makiety - objęły format, który będzie miał wymiary 205 x 285 mm, papier - sprowadzany jest specjalnie z Włoch (błyszcząca kreda), częstotliwość ukazywania się - od tego numeru pismo będzie pojawiało się jako półrocznik oraz cena - będzie kosztować 25 zł.

- Stawiamy na czytelników w wieku 30-50 lat z dużych miast, doceniających dobra luksusowe oraz produkty premium – uzasadnia zmiany Ewelina Kustra, wydawczyni „Monitor Magazine”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/debiutuje-polska-edycja-magazynu-l-officel-hommes,7171463417714817a ##

Pismo w obecnym kształcie ma uzupełniać portfolio wydawnictwa, do którego należą kwartalniki „L’Officiel Polska”oraz „L’Officiel Hommes Polska”.

– Startowaliśmy na początku 2012 roku, a naszymi referencjami były weekendowe wydanie „Financial Times”, „Monocle” czy „Fast Company”. Po pięciu latach dobrze poznaliśmy rynek i „Monitor” zaczął mówić własnym językiem – zarówno jeśli chodzi o grafikę jak i treści. Ale przyszedł czas na zmiany – mówi Sebastian Kustra, redaktor naczelny i dyrektor kreatywny Kustra Group.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zmiany-w-l-officiel-polska-nowy-layout-i-papier-oraz-brak-dzialow,7171456157194369a ##

Według wydawczyni, nowy „Monitor” jest bardziej stonowany, zarówno jeśli chodzi o formę, jak i treść.

- W zalewie kolorowych magazynów ścigających się z internetem chcemy być tym, przy którym się odpoczywa. Ale i czyta pogłębione artykuły. Nowy „Monitor” skierowany jest do kobiet i mężczyzn zainteresowanych biznesem, kulturą, zmianami społecznymi, ciekawymi nowości, szukających inspiracji. W skrócie: to magazyn dla czytelnika świadomego i ponadprzeciętnego. Idealna platforma dla komunikacji marek premium oraz luksusowych - mówi Ewelina Kustra.

W nowym numerze Piotr Kraśko o współczesnym rynku medialnym

Na okładce nowego numeru pojawił się dziennikarz Piotr Kraśko. W wywiadzie z Anną Gromnicką komentuje obecną sytuację na rynku medialnym. O przyszłości mediów z założycielem portalu „De Correspondent” Robem Wijnbergiem rozmawia również Aleksandra Hirszfeld. W magazynie przygotowano także artykuły poświęcone zagadnieniom sharing economy, teatru, rynku sztuki nowoczesnej oraz komunikacji marek luksusowych.

Autorką nowej makiety jest dyrektor artystyczna „Monitora” - Joanna Starostin.

Nakład pisma nie uległ zmianie - wynosi 30 tys. egzemplarzy. Liczba stron (148) - również.

„Monitor Magazine” ukazuje się na polskim rynku od 2012 roku. Początkowo czytelnicy mogli w nim znaleźć treści dotyczące biznesu, designu, kultury, stylu, podróży i kuchni w języku polskim i angielskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"