Motive wczuwa się w klimat

Agencja Reklamowa Motive z Krakowa zrealizowała ogólnopolską kampanię dla sieci Hoteli Mercure grupy Orbis S.A. pod hasłem: "Hotele z klimatem....".

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania, która rozpoczęła się w listopadzie 2006 r. obejmuje prasę i dotyczy m.in. takich tytułów jak: „Viva”, „Wprost”, „Newsweek”, „Gala”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” .

     

Do zadań agencji Motive należało przygotowanie koncepcji kampanii oraz realizacja materiałów. Trzy layouty przedstawiające hotelowe łóżko ustawione w dość nietypowych miejscach (kolejka górska, mazurskie jezioro i rynek dużego miasta), pokazują, że hotele Mercure łączą w sobie to co najważniejsze - komfort wypoczynku i specyfikę miejsca.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji