Mozaic opracowuje badanie efektywności product placement

Mozaic - dział OmnicomMediaGroup od dwóch lat specjalizujący się wdziałaniach z zakresu reklamy niestandardowej, takich jak productplacement czy broadcast marketing - przygotowuje ofertę badańpozwalających zmierzyć efektywność sponsoringu użyczeniowego(product placement) realizowanego w telewizji lub kinie.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Badanie, opracowywane we współpracy z działem OMG Metrics,będzie polegało na analizie skuteczności kampanii product placementw kreowaniu poszczególnych elementów wizerunku marki, wszczególności w budowaniu skojarzeń emocjonalnych z marką orazkomunikowaniu racjonalnych korzyści związanych z  używaniem marki wfilmie lub serialu. Metodologia badania oparta jest na połączeniuelementów badania ilościowego, mierzącego ogólnie świadomość markioraz badania jakościowego - wyjaśniającego elementy składające sięna subiektywny odbiór placementu".

Jedna z propozycji badań pozwala na przykład porównać efektyproduct placement vs efekty standardowej kampanii reklamowej.Badanie to zakłada pomiar dynamiki zmian w zakresie świadomościmarki oraz weryfikację efektów ilościowych i jakościowych kampaniiproduct placement w stosunku do kampanii standardowej. Na podstawieopracowanej metodologii inne produkty badawcze z tego zakresuzawsze będą planowane i realizowane stosownie do potrzeb zbadaniaróżnych zależności w indywidualnym przypadku.

"Dzięki nowej ofercie badań realizowanych we współpracy zdziałem OMG Metrics, będziemy mogli zaoferować naszym Klientom,poza opracowaniem i realizacją niestandartowych form reklamy,również pomiar ich efektywności. Jestem przekonana, że możliwośćzdobycia twardych danych prezentujących. skuteczność nietypowychform reklamy, pozwoli wielu marketerom już w bliskiej przyszłości wwiększym stopniu korzystać z projektów typu product placement. Jużteraz przygotowujemy realizację takich badań dla naszych Klientów."- podsumowuje Urszula Chim, Group Account DirectorMozaic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"