MPG przejmuje obsługę mediową Hoop Polska

Dom mediowy MPG wygrał przetarg na obsługę mediową wszystkich marek Hoop Polska. Poprzednio zajmował się tym Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

MPG w przetargu na planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych marek Hoop Polska wygrał z PanMedia Western, Starlinkiem i Mindshare. Ta ostatnia firma obsługiwała budżet marketera od trzech lat.

Hoop Polska uzasadnia, że MPG zaprezentował najlepsze podejście strategiczne i warunki cenowe. Umowa z domem mediowym została zawarta na rok.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"