MSM Mońki odświeża logotyp

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach zaprezentowała nową odsłonę swojego logotypu. Przygotowała go agencja Commplace.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MSM Mońki odświeża logotyp

Odświeżone logo MSM Mońki przedstawia wypasającą się na łące krowę, co wskazuje, że produkty marki są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia. Przywiązanie do tradycji przejawia się także we wciąż promowanym przez markę haśle „Tradycja smaku z doliny Biebrzy".

grafika

Na górze: nowy logotyp MSM Mońki, na dole poprzednia wersja

- Zmiana logotypu firmy jest bardzo ważnym wydarzeniem w naszej działalności. To kolejny, duży krok do dalszych zmian, umacniania dotychczasowej pozycji na rynku oraz kontynuacja kierunku rozwoju firmy, którym jest dostarczanie wysokiej jakości produktów mlecznych. Nowe logo będzie naszym kołem napędowym do systematycznego zwiększania swojego udziału w rynku - komentuje Krzysztof Doliński, dyrektor handlowy z MSM Mońki.

Zaprezentowany logotyp stopniowo będzie zastępował dotychczasowy, obecny na produktach, stronie internetowej, dokumentach firmowych oraz sukcesywnie wprowadzanych materiałach reklamowych.

Za projekt i realizację nowego logotypu odpowiadała agencja Commplace.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"