MUJI z Kostrzewa PR

Z początkiem marca agencja Kostrzewa PR nawiązała współpracę z MUJI - japońskim brandem tworzącym design dla domu.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za komunikację marki i jej produktów. Również do jej zadań należeć będzie realizowanie konferencji i warsztatów promujących merytoryczne wartości MUJI.

W realizację projektu zaangażowane będą: ze strony strategicznej - Urszula Kostrzewa i Hanna Białoń, Karolina Wleklik - kontakt z klientem oraz Piotr Szuszkiewicz na polu social media.

Umowa została nawiązana na czas nieokreślony.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"