„Multi multimilionerzy” znów reklamują Multi Multi

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej gry Multi Multi (organizowanej przez Totalizator Sportowy) pokazująca „multi multimilionerów”. Akcję przygotowały firmy Fat Baby i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Multi multimilionerzy” znów reklamują Multi Multi

Kampania podzielona jest na dwa etapy. W obecnym, trwającym od 15 lutego, reklamowana jest sama gra Multi Multi, a w drugim, który zaplanowano od połowy marca do połowy kwietnia, będzie prezentowana loteria promocyjna wspierająca sprzedaż gry.

Reklamy podkreślają, że w Multi Multi pula wygranych wynosi do 25 mln zł. Dzięki temu w grze dwa razy dziennie można zostać „multi multimilionerem”.

Reklamowana loteria zaczęła się 14 marca i potrwa do 17 kwietnia. Aby wziąć udział w loterii, należy zagrać w dowolne gry Lotto za minimum 3 zł i odebrać oraz zachować kupon  wraz z kodem, a następnie zarejestrować się na stronie multimulti.pl i zgłosić ten kod. Każdy kod ma określoną wartość wyrażoną w kredytach, które Kredyty można przeznaczać na wybór nagród, w losowaniach których uczestnik chce wziąć udział.

Przygotowaniem i obsługą loterii zajmuje się agencja Unique One, która współpracuje z Totalizatorem Sportowym od 2014 roku, a obecna umowa została przedłużona do marca przyszłego roku.

grafika

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz kolekturach Lotto (materiały POS).

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Fat Baby, spot telewizyjny wyreżyserował Xawery Żuławski, natomiast za zaplanowanie i zakup mediów odpowiadał ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"