Rogowski podkreśla, że oferta publiczna akcji jest możliwa, ale dodaje, że dziś rynek IPO nie należy do najbardziej porywających. - Z inwestorami branżowymi rozmawiamy zawsze, ale nie ma jeszcze takiej decyzji - informuje.
Przypomnijmy, że w maju 2014 roku Multimedia Polska zrezygnowała z debiutu na GPW. Powodem było nieuzyskanie satysfakcjonującej liczby zgłoszeń na jej akcje. Spółka była notowana na giełdzie do 2011 roku.
Multimedia Polska chce też obniżyć swoje zobowiązania o ok. 300-400 mln zł. Do września br. ma ustalić z bankami koncepcję refinansowania. Rogowski zapowiada, że operacja nie zostanie zrealizowana przed kwietniem przyszłego roku.
Spółka Multimedia Polska wypracowała w 2015 roku 709,5 mln zł przychodów, o 0,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto firmy w ub.r. wzrósł zaś aż o 70 proc. do 86,2 mln zł.












