Multimedialny event 360° OKNOPLAST nominowany do MP Power Awards

Europejska multimedialna premiera okna PIXEL, firmy OKNOPLAST, zawalczy 24 marca o tytuł najlepszej imprezy B2B w prestiżowym Konkursie MP Power Awards. Multimedialna premiera produktu w technologii mappingu odbyła się w kwietniu ubiegłego roku w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
grafika

Jury Konkursu MP Power Awards spośród ponad stu zgłoszonych prac, wyłoniło trzy najlepsze w każdej kategorii. W kategorii event promocja marki B2B doceniona została europejska multimedialna premiera autorskiego produktu OKNOPLAST. Producentem wydarzenia była jedna z największych w Polce agencji eventowych – Event Factory. Jesteśmy dumni z tego, że multimedialny event 360° OKNOPLAST został doceniony i nominowany przez jury konkursu MP Power Awards do nagrody głównej – tłumaczy Magdalena Cedro- Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST – W tej samej kategorii nominowane są także takie firmy jak Mercedes oraz Samsung, które słyną z oryginalnych eventów. Czujemy się wyróżnieni, że konkurujemy właśnie z nimi. Co więcej, w branży okołobudowlanej OKNOPLAST jest pionierem – żadna inna firma nie zdecydowała się a organizację tak spektakularnej i wyjątkowej premiery swoich produktów.   OKNOPLAST 26.04.2016 r. zaprosił międzynarodowych gości na spotkanie w samym centrum designu… i to dosłownie. Podczas wydarzenia wszyscy zgromadzeni zostali otoczeni zapierającymi dech w piersiach multimedialnymi prezentacjami i mappingiem 360°. Motywami przewodnimi eventu była technologia, design oraz światło. Nowy produkt OKNOPLAST, Pixel jest połączeniem tych elementów – to pierwsze designerskie okno na polskim rynku, które dostarcza do pomieszczeń o 22% więcej światła. Event miał być tak spektakularny, jak sam nasz produkt Pixel, który dostarcza więcej światła do wnętrz – tłumaczy Magda Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST – Chcieliśmy oddać tę właściwość za pomocą nowych technologii, „malując” światłem z projektorów zapierające dech w piersiach widowisko. Udało nam się pokazać okno w artystycznej i lekkiej formie. Świadomie wybraliśmy także Teatr Szekspirowski, który jest jednym z najbardziej efektownych obiektów współczesnej architektury w Polsce. Spotkanie uświetniła wyjątkowa wystawa prac Jacka Sroki, a także artystyczny performance zespołu Mira-Art, wykorzystujący symbolikę pikseli i tym samym nawiązujący do nowego produktu OKNOPLAST. Uwieńczeniem multimedialnego eventu był koncert polskiego zespołu BOKKA. Na pokaz zaproszono ponad 130 dziennikarzy z Polski, Włoch, Francji i Niemiec oraz międzynarodowych partnerów biznesowych firmy. Link do relacji z eventu: https://www.youtube.com/watch?v=2mOl_NsbTDs  

Konkurs MP Power Awards Celem Konkursu MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży.  Laureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy podczas finałowej gali, która odbędzie się 24 marca, na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie. OKNOPLAST (press box)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele