„My Company Polska” chce konkurować z „Forbesem”

Wydawnictwo Tarsago Polska w środę 23 września br. wyda pierwszy numer miesięcznika biznesowego dla małych i średnich przedsiębiorców „My Company Polska”. - Tytuł wypełni niszę, która istnieje na rynku - mówi nam Dorota Goliszewska, redaktor naczelna pisma.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
„My Company Polska” chce konkurować z „Forbesem”
Dorota Goliszewska

- Adresatami naszego pisma będą przedsiębiorcy z sektora małych i średnich firm, które -  według danych GUS - wytwarzają 50 proc. PKB. Istniejące pisma biznesowe rzadko poruszają tematykę, która ich interesuje, skupiają się raczej na dużych firmach i korporacjach - mówi Wirtualnemedia.pl Dorota Goliszewska. W przeszłości pełniła ona funkcje zastępcy redaktora naczelnego oraz redaktor naczelnej w takich tytułach jak „Prawo i Gospodarka”, „Cash”, „Parkiet”, „Profit” oraz „Manager Magazine”.

Miesięcznik „My Company Polska” podzielony będzie na cztery sekcje. W pierwszej nazwanej „Know What” przedstawiane będą historie liderów firm i skuteczne strategie. W części „Dossier” redakcja przybliża reguły funkcjonowania wybranej branży lub gałęzi gospodarki.

- Najobszerniejsza będzie trzecia sekcja - „Know How”. Będzie to część poradnikowa z tekstami dotyczącymi finansów, inwestycji, ubezpieczeń, zarządzania, prawa i podatków oraz księgowości - opowiada Goliszewska.

Magazyn zamykać będzie sekcja „Lifestyle”, zawierająca materiały podróżnicze, motoryzacyjne oraz kulinarne. W piśmie znajdą się też komentarze ekspertów i felietony, w pierwszym numerze będą to teksty Tomasza Świderka i Włodzimierza Boguckiego.

Dorota Goliszewska podkreśla, że wyróżnikiem „My Company Polska” będą pogłębione, wieloźródłowe teksty oraz nowoczesna szata edytorska. Konkurentami pisma będą „Forbes” i „Pierwszy milion".

Redakcja magazynu liczy cztery osoby (bez studia graficznego pracującego dla wszystkich tytułów wydawnictwa), współpracuje z nim kilkanaście osób.  Sekretarzem redakcji pisma została Alicja Hendler, w przeszłości związana z „Businessman Magazine” i „Harvard Business Review Polska”.

 - Wielu autorów publikujących w „My Company Polska” pisało w przeszłości do ważnych magazynów biznesowych, w tym do “Profitu” i „Manager Magazin”, ale pozyskaliśmy do współpracy także kilku młodych ludzi, z wielkim potencjałem i pasją dziennikarską - mówi Goliszewska.

Uzupełnieniem drukowanego magazynu będzie portal MyCompanyPolska.pl, w którym znajdą się zarówno materiały z pisma jak i bieżące informacje.

- Wyróżnikiem serwisu będzie część z narzędziami do prowadzenia biznesu, w tym m.in. kalkulatory, wzory pism oraz darmowy program do fakturowania. Będzie to taki agregator narzędzi, które obecnie są porozrzucane w różnych miejscach w internecie - mówi redaktor naczelna „My Company Polska”.

grafika

Pierwszy numer pisma ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. i w cenie 12,99 zł. Magazyn będzie dostępny w sieci Empik, salonikach prasowych, na stacjach benzynowych oraz w prenumeracie. Wydawca nie podaje, jakiej sprzedaży miesięcznika oczekuje. Wejście „My Company Polska” na rynek wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (kanały informacyjne), prasie, radiu, internecie oraz na outdoorze.

Wydawcą „My Company Polska” jest Tarsago Polska, firma specjalizująca się w direct marketingu oraz wydawca miesięcznika „Reader’s Digest” oraz dwumiesięcznika „Witaj w Podróży”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"