MyDeal.pl wspiera akcję ,,Rak nie boli”

Od dziś w serwisie MyDeal.pl można nabyć kupony uprawniające do nowoczesnego, profilaktycznego badania znamion skórnych – potencjalnych symptomów groźnej choroby nowotworowej. Oferta została przygotowana w ramach akcji ,,Rak nie boli”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

– Zorganizowaliśmy bezpłatną akcję promocyjną, ponieważ chcemy przyczynić się do zwiększenia świadomości znaczenia wczesnego wykrywania i diagnozowania zmian nowotworowych w obrębie skóry – powiedział Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl.

Oferta przygotowana przez serwis obejmuje badanie skóry urządzeniem Mole Mate, wykorzystywanym w Face and Body Institute, które pozwala z dokładnością prawie 96% ocenić, czy dana zmiana jest zagrożeniem dla życia i zdrowia osoby badanej. Dodatkowo, w przypadku stwierdzenia konieczności ingerencji chirurgicznej, użytkownik otrzyma bon o wartości 100 zł na zabieg.

Kupony w promocyjnej cenie będą dostępne na stronie www.mydeal.pl do 16 października.

Honorowego patronatu akcji „Rak nie boli – badaj się i żyj” udzielił Prezydent Miasta Krakowa Jacek Majchrowski, Uniwersytet Jagielloński. Patronat medialny objęły: Dziennik Polski, www.krakow.pl, Zdrowie w Krakowie, Uroda i Zdrowie, MM Kraków i wiele innych mediów. Akcję wspierają także gwiazdy ekranu i estrady: Zbigniew Wodecki, Danuta Stenka, Tomasz Kot, Kinga Preis, Adam Ferency, Krzysztof Globisz, Ewa Błaszczyk, Maria Peszek. Więcej informacji o akcji jest dostępnych na stronie: www.raknieboli.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą