MySpace Music ma zyskać fanów poprzez urozmaiconą ofertę, wktórej znajduje się darmowa muzyka, bilety na koncerty, gadżety iinne rozrywkowe funkcje - informuje serwis InformationWeek.
W ostatnich godzinach przed startem serwisu jako udziałowiecdołączyła do niego wytwórnia nagraniowa EMI Music. Tym samympartnerami MySpace Music są wszystkie cztery największe studiamuzyczne na świecie, jako że powstawał on we współpracy z UniversalMusic Group, Sony BMG Music Entertainment oraz Warner MusicGroup.
Użytkownicy serwisu mogą w nim za darmo słuchać piosenek wprzekazie strumieniowym lub kupować je (bez zabezpieczeń DRM)poprzez sklep Amazon MP3. Mogą też tworzyć nieograniczoną liczbęwłasnych list odtwarzania, a jedną taką listę z maksymalniedziesięcioma utworami umieszczać we własnym profilu.
Pierwszymi sponsorami MySpace Music są firmy McDonald's, StateFarm Insurance, Toyota Motor oraz Sony Pictures.

Na razie z serwisu mogą korzystać tylko amerykańscy internauci.Wkrótce zostanie on udostępniony również w innych krajach na całymświecie.
źródło: InformationWeek











