Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.45, począwszy od 2 września ub.r. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków serialu pokazanych do 6 kwietnia br. wyniosła 4,97 mln osób, co przełożyło się na 31,09 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 24,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 3 lutego br. Zgromadził on przed telewizorami 5,34 mln oglądających.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/m-jak-milosc-dalej-hitem-tvp2-serial-sledzi-6-5-mln-widzow ##
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Na dobre i na złe” straciło 390 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 3 września 2014 roku do 8 kwietnia 2015 roku) produkcję śledziło średnio 5,36 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 33,15 proc. oraz 25,40 proc. udziału.
Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne oraz „Top Chef’a” i osiąga już tylko 9,21 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (gł. „Kryptonim Szef”, serial „Tajemnica jeziora”, filmy dokumentalne oraz mecze piłki nożnej; 7,41 proc.), a czwarty - TVN („Kto poślubi mojego syna?” i „Singielka”; 6,01 proc.).

Także i wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest liderem, a dalej plasują się: Polsat, TVN i TVP1.
Dodajmy, że w marcu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,62 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##











