Przy okazji Rankingu powstał obszerny raport „Zaufanie jako podstawa w e-commerce”, którego autorami są redaktorzy serwisu Bankier.pl oraz Ceneo. Dane do raportu pochodzą z serwisów Grupy Allegro: Ceneo.pl, iStore.pl, Allegro.pl, Platnosci.pl.
- Raport traktuje o ważnych kwestiach jakimi są zaufanie i bezpieczeństwo w Internecie. E-commerce jest szczególną sferą, która wymaga dużej dbałości i wielu starań ze strony sprzedawców, aby budować zaufanie do swojego sklepu. To długotrwały i skomplikowany proces. – mówi Anna Jasińska, Starszy Specjalista ds. Marketingu Ceneo - Jest wiele sposobów, narzędzi które mogą go znacząco usprawnić. W raporcie przedstawiamy te najważniejsze – dodaje.
Wyniki rankingu oraz sam raport można znaleźć pod adresem:
O Ceneo:
Ceneo.pl to platforma gromadząca informacje o produktach i sklepach działających w polskim internecie. Porównujemy prawie 8 mln ofert z ponad 2500 sklepów internetowych. Celem porównywarki jest kompleksowe wsparcie internautów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Ceneo działa na rynku od lutego 2005 roku.
Ceneo w liczbach:
Liczba użytkowników serwisu – 3,8 mln; 60 mln odsłon (lipiec 2010, Megapanel PBI/Gemius)
Ilość współpracujących sklepów –2 500
Liczba porównywanych ofert sklepów – 8 mln Liczba kategorii głównych produktów - 20











