Liderem kanałów tematycznych w I półroczu 2009 roku byłatelewizja TVN 24 - wynika z najnowszych danychTNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2008 rokiem TVN 24 zanotowała wzrost udziału wrynku o 0,11 punktu proc. do poziomu 3,00 proc.. Drugi kanał wrankingu - Disney Channel- zyskał 0,30 punktu proc. (0,95 proc.),awansując na pozycję lidera kanałów dziecięcych(tuż za nim Jetix, Mini Mini i Cartoon Network).
Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniejwybierali Vivę Polska (za nią MTV i 4 fun TV) asportowych Eurosport (0,53 proc. udziału w rynku -0,58 proc. przed rokiem).
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacjikomercyjnych, pozycję lidera utrzymała telewizja TVN 24mimo mniejszego udziału w rynku.
W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24- drugie miejsce utrzymał kanał AXN.












