Kampania Sodexo koncentruje się na pozytywnych emocjach, które towarzyszą świątecznej atmosferze. Głównym celem działań jest uzmysłowienie pracodawcom, że dobrą energią można i trzeba się dzielić - nie tylko z pracownikami, ale również z potrzebującymi.
Akcja promuje m.in. nową edycję limitowanej Karty Podarunkowej Stop Hunger, z której z każdej transakcji zrealizowanej przez pracowników w sieci partnerów Sodexo przekaże złotówkę na rzecz dofinansowania świątecznych posiłków podopiecznym Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Dodatkowo dołączany do Kuponów i Kart Podarunkowych Sodexo pakiet promocji daje zatrudnionym możliwość zrobienia udanych, świątecznych zakupów z wykorzystaniem rabatów. Z kolei na stronie DlaCiebie.sodexo.pl i w aplikacji mobilnej Sodexo Dla Ciebie użytkownicy Kart i Kuponów mogą przeglądać bogatszy katalog ofert, kupować e-vouchery i korzystać z mobilnych promocji sięgających 55 proc.

Akcja reklamowa obejmuje prasę (tytuły opiniotwórcze) oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Peppermint, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a za działania public relations - agencja ConTrust Communication.











