„Nasz nowy dom” zyskał 210 tys. widzów. Polsat liderem w grupie 16-49

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,68 mln osób. W porównaniu do siódmej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja zyskała 210 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Nasz nowy dom” zyskał 210 tys. widzów. Polsat liderem w grupie 16-49

Jedenastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, poczawszy od 6 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. (do 20 września) format ogląda średnio 1,68 mln osób. Przekłada się to na 11,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,86 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/swiat-wedlug-kiepskich-ogladalnosc-serial-polsatu-ogladalnosc,7171227033265793a ##

Do tej pory najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 13 września, kiedy śledziło go 1,77 mln.

grafika

Nadawana jesienią ub.r. dziewiąta seria reality-show po trzech pierwszych odcinkach przyciągała przed ekrany o 210 tys. mniej widzów. Gromadziła ona średnio 1,47 mln osób przy udziale wynoszącym 9,93 proc. w 4+, 13,03 proc. w 16-49 oraz 11,55 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/slad-ilu-widzow-ogladalo-debiut-serialu,7171227939510401a ##

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 9” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 emitująca gł. „Alarm!”, serwis sportowy i „Ojca Mateusza”, co przekłada się na 13,24 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,62 proc.), natomiast trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia” i „Bake Off Junior”; 10,32 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 Polsat jest liderem, a w 16-59 - zajmuje miejsce drugie.

grafika

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-spiewajmy-razem-all-together-now-polsat,7171227246291073a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"