Jedenastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, poczawszy od 6 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. (do 20 września) format ogląda średnio 1,68 mln osób. Przekłada się to na 11,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,86 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/swiat-wedlug-kiepskich-ogladalnosc-serial-polsatu-ogladalnosc,7171227033265793a ##
Do tej pory najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 13 września, kiedy śledziło go 1,77 mln.

Nadawana jesienią ub.r. dziewiąta seria reality-show po trzech pierwszych odcinkach przyciągała przed ekrany o 210 tys. mniej widzów. Gromadziła ona średnio 1,47 mln osób przy udziale wynoszącym 9,93 proc. w 4+, 13,03 proc. w 16-49 oraz 11,55 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/slad-ilu-widzow-ogladalo-debiut-serialu,7171227939510401a ##
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 9” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 emitująca gł. „Alarm!”, serwis sportowy i „Ojca Mateusza”, co przekłada się na 13,24 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,62 proc.), natomiast trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia” i „Bake Off Junior”; 10,32 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 Polsat jest liderem, a w 16-59 - zajmuje miejsce drugie.

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-spiewajmy-razem-all-together-now-polsat,7171227246291073a ##











