Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 czerwca 2013 roku spadł o 3,26 pkt. proc. do 12,44 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce należało do TVN, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,78 pkt. proc. do 11,80 proc. Ostatnią lokatę podium zajął Polsat, którego wynik wyniósł 10,84 proc., po spadku o 0,15 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,18 proc., wzrost o 0,31 pkt. proc.).
Już trzeci tydzień z rzędu historyczny rekord oglądalności zanotowała nadająca naziemnie stacja TVN7, której średni tygodniowy wynik tym razem wzrósł o 0,56 pkt. proc. i wyniósł już aż 4,38 proc.
Bardzo wysokimi udziałami pochwalić się może aż dziewięć kanałów: TVN24, TVP Info, TV Puls, Polsat News, Puls 2, TVP Seriale, Polsat Sport, Kino Polska oraz MiniMini+.

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się TVN, która straciła tutaj 0,96 pkt. proc. do 12,89 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 0,57 pkt. proc. do 11,95 proc. Ostatnią lokatę podium zajęła TVP1 (spadek udziału o 2,54 pkt. proc. do poziomu 8,55 proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu (3,68 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP1 kontrowersyjny serial „Nasze matki, nasi ojcowie”.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.06.2013 - 23.06.2013 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.06.2013 - 23.06.2013 - grupa 16-49











