“National Geographic Polska” na 100. rocznicę zatonięcia Titanica

Kwietniowe wydanie „National Geographic Polska” (G+J Polska), które ukazało się 2 kwietnia br., upamiętnia setną rocznicę katastrofy Titanica okładką i specjalnym artykułem. W numerze znalazł się też esej Jamesa Camerona. Wydanie wspiera kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W specjalnym artykule autorstwa Hamptona Sidesa zaprezentowany został niemal kompletny portret jednego z najsłynniejszych wraków świata. Uzupełnieniem tekstu jest esej reżysera filmu “Titanic” Jamesa Camerona, w którym opowiada on o przeżyciach związanych z penetracją wraku przez pilotowany przez niego pojazd podwodny.

Kwietniowy numer ukazał się w cenie 12,99 zł. Towarzyszy mu wsparcie promocyjne, które obejmuje telewizję (National Geographic Channel), radio (Radio PiN, Radio Zet), prasę („Top Gear”, „Newsweek”, „Polityka”, „Gala”) oraz internet (Wp.pl). Za kreację i planowanie mediów odpowiadał dział marketingu wydawcy.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"