"Nazwij misia" w kampanii Multilac Baby

1 maja br. pod hasłem "Nazwij misia" rusza konkurs promujący synbiotyk dla dzieci Multilac Baby (Genexo). Akcję organizuje Mediapol.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja reklamowa promująca Multilac Baby będzie prowadzona w przedszkolach. Dzieci wraz z rodzicami zostały zaproszone do udziału w konkursie "Nazwij misia", a zadanie polega na wymyśleniu imienia dla misia z opakowania synbiotyku oraz narysowaniu lub innym przedstawieniu go w formie graficznej.

Aby wziąć udział w konkursie, który potrwa od 1 maja do 30 czerwca 2013 r., nie trzeba kupować produktów. Do wygrania jest profesjonalna sesja fotograficzna, 3 bony o wartości 200 zł na zakupy w sklepach Smyk oraz 100 misiów.

grafika

Organizatorem konkursu jest dom mediowy Mediapol.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"