Neil Gissler globalnym szefem operacyjnym Dentsu

Neil Gissler został powołany na nowo utworzone stanowisko globalnego dyrektora operacyjnego Dentsu Aegis Network, do której w Polsce należą takie agencje, jak m.in. Carat, Vizeum, dentsu x.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na stanowisku tym Gissler skoncentruje się na czterech głównych obszarach: kreatywności, mediach, CRM i marce w sieci. Będzie odpowiadał za wdrożenie programu transformacji DAN, który obejmuje stymulowanie zrównoważonego rozwoju biznesu i dostarczanie klientom bardziej wpływowych propozycji rozwiązań.

Jako globalny dyrektor operacyjny Gissler dołącza do globalnego zespołu wykonawczego sieci. Będzie raportować do Toshi Yamamoto, p.o.prezesa i dyrektora generalnego.

Neil Gissler do DAN dołączył w 2016 roku po przejęciu agencji Merkle, której był dyrektorem operacyjnym. Potem był dyrektorem operacyjnym DAN Americas.

Gissler spędził 28 lat w obszarze technologii i IT pracując m.in. w Accenture, zanim dołączył do branży reklamy cztery lata temu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji