Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding w Gazeta.pl

Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding sekcji z informacjami o pogodzie - to cztery nowe formaty reklamowe wprowadzone przez biuro reklamy Gazeta.pl, które dostępne są wyłącznie na stronie głównej portalu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Newsbox (540x400 pikseli) to statyczny format dostępny w części informacyjnej Gazeta.pl. Jest on umiejscowiony w strumieniu bieżących informacji, zaraz pod „Wiadomościami lokalnymi”.

grafika

Shortbox zawiera zdjęcie i krótki tekst (max. 70 znaków). Format dostępny jest w prawej części strony głównej, gdzie publikowane są wyselekcjonowane treści z serwisów grupy Gazeta.pl.

grafika

Footboard (980x300 pikseli, forma statyczna lub flash) to format dostępny w sekcji poświęconej stylowi życia oraz treściom rozrywkowym.

grafika

Z kolei branding sekcji z informacjami pogodowymi to format zawierający grafikę i krótkie hasło reklamowe. Rozwiązanie to jest przeznaczone dla reklamodawców zainteresowanych komunikatem wizerunkowym, będącym elementem długoterminowych działań.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"