Nieistniejący statystyczny Polak w kampanii Warty (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i BTL-u rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Warty pod hasłem „Statystyczny Polak nie istnieje!”. Akcję przygotowały firmy G7 i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie odsłona kampanii reklamowej Warty pokazuje, ile statystyczny Polak pracuje na zniżki u statystycznego ubezpieczyciela, podkreślając przewrotnie, że w rzeczywistości taka osoba nie istnieje. Przekaz reklamuje specjalny system zniżek na ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC w Warcie.

Akcja jest skierowana do bezpiecznych i bezwypadkowych kierowców powyżej 30. roku życia, którzy mogą skorzystać z tej oferty. Przypomnijmy, że poprzednia odsłona kampanii Warty pod hasłem „Statystyczny Polak nie istnieje!” była prowadzona wiosną br. (więcej na ten temat).

Obecna akcja od 4 października obejmuje telewizję (m.in. TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Polsat, Animal Planet, AXN, BBC Entertainment, Canal+, Canal+Sport, Comedy Central, Domo, Filmbox, MTV Classic, National Geografic, Planete, TCM, Zone  Europa, Discovery World, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Travel & Living), prasę (magazyny opiniotwórcze i motoryzacyjne), internet (Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Money.pl, NK.pl) oraz realizowane lokalnie działania niestandardowe (reklamy na drzwiach galerii handlowych, autobusach miejskich i głównych skrzyżowaniach w wybranych miastach). Strategię i kreację kampanii opracowała agencja G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Spot wykorzystywany w akcji wyprodukowała jest firma Film Reaktor.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"