Nielsen: spadek wydatków reklamowych w I poł. b.r.

W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku nakłady reklamowe wUSA zmniejszyły się w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego o 1,4 procenta, do poziomu 67,6 miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Czołowych dziesięciu amerykańskich reklamodawców zmniejszyłoswoje nakłady w tym okresie łącznie o prawie 6 procent, do 7,7miliarda dolarów - informuje serwis Adweek, powołując się na danefirmy badawczej Nielsen Monitor-Plus.

Biorąc pod uwagę poszczególne sektory medialne, największywzrost wydatków reklamowych odnotowano w przypadku telewizjikablowej (o 8 procent). Najwięcej straciły natomiast radio (spadeko 10 procent), lokalna prasa codzienna (o 7 procent) i tradycyjnatelewizja (o 6 procent).

Zdecydowanie lepiej zapowiada się II połowa roku, na conajwiększy wpływ będą miały Igrzyska Olimpijskie w Pekinie itrwająca za oceanem kampania wyborcza. Dzięki temu w całym 2008roku wydatki na reklamę w USA powinny zwiększyć się wobec roku 2007o około 2 procent.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"