Nielsen zamyka serwis społecznościowy

Firma badawcza Nielsen zdecydowała się na zamknięcie swojegoserwisu społecznościowego Hey! Nielsen.

km
km
Udostępnij artykuł:

Hey! Nielsen oferował użytkownikom możliwość dyskutowania ioceniania filmów, muzyki oraz seriali i programów telewizyjnych -informuje serwis Brand Republic.

Obecnie pod adresem heynielsen.com znajduje się wiadomość: "Wprzyszłym tygodniu Hey! Nielsen zniknie, jako że pracujemy nad nowąstroną konsumencką. Dziękujemy za dzielenie się z nami swoimiopiniami przez ostatni rok. Wasze reakcje były nie tylko dogłębne,ale stanowiły również ważny składnik wielu projektów badawczychNielsena."

Wiadomość o zamknięciu serwisu przez wielu użytkowników niezostała dobrze przyjęta. Jeden z nich napisał: "Byłem zaszokowanygdy dowiedziałem się, że zamykacie ten serwis. W ciągu ostatnichkilku miesięcy spędzałem tu codziennie sporo czasu i spotkałemwielu fajnych ludzi z całego świata". Inny użytkownik pytał: "Nieznam powodu dla którego działacie w ten sposób. Zrobiliśmy cośzłego?"

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela