Niestandardowa kampania Heyah

W kampanii marki Heyah logo TVN Turbo zamienia się w czerwoną łapę

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na antenie TVN turbo rozpoczęła się kampania marki Heyah. Niestandardowa kampania polega na przemienianiu się na ekranie logo TVN turbo w logo Heyah.

Zamieniająca się "łapka" będzie pojawiać się codziennie w wybranych programach do końca maja. Kampania wsparta jest również standardowym pakietem 250 spotów.

Jak czytamy w komunikacie Heyah zdecydowała się na wybór stacji TVN Turbo z kilku powodów. Najważniejszy z nich to wysoka korelacja grupy odbiorczej i profil tematyczny i dane dotyczące profilu widzów satcji TVN Turbo, którmi są głównie młodzi mężczyźni, z grupą dolecowych klientów do której Heyah kieruje swoją ofertę.

Kampanię przygotowała sekcja sprzedaży specjalnej i dział programowy TVN turbo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online