„Niezniszczalna tęcza" to jedyna nagrodzona w konkursie Epica kampania z Polski. Akcję nagrodzono podwójnym złotem w kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation - Alternative Media oraz srebrem w kategorii Evnety.
W ramach kampanii "Niezniszczalna tęcza" na jeden dzień symbolicznie przywrócono tęczę na plac Zbawiciela w postaci wodno-świetlnego hologramu. Wcześniej przez parę lat była tam obecna jako kompozycja z kwiatów na metalowej konstrukcji. W 2013 roku została podpalona w czasie Marszu Niepodległości.
Z Polski do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło dziewięć zgłoszeń - cztery z 180heartbeats + Jung v Matt, trzy z BBDO Warszawa oraz po jednym z GPD Agency i Isobar Poland. Łącznie wpłynęło 4020 zgłoszeń z 69 krajów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wzmianki-o-ben-jerry-s-po-akcji-z-przywroceniem-teczy-warte-niemal-2-mln-zl ##

Epica to jedyna międzynarodowa nagroda za kreatywność przyznawana przez dziennikarzy zajmujących się tematyką marketingu i reklamy. W tym roku w jury zasiadali przedstawiciele ponad 200 branżowych magazynów i portali z całego świata oceniając prace z ponad 70 krajów.











