Nikon chce być do wygrania w świątecznej promocji

Nikon Polska rozpoczął bożonarodzeniową akcję promocyjną swoich aparatów fotograficznych z serii Coolpix. Za kreację kampanii odpowiada Nairobia, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Konkurs trwa od 2 grudnia do 6 stycznia 2014 roku. Warunkiem uczestnictwa jest kupienie wybranego modelu aparatu kompaktowego z serii Coolpix, zachowanie dowodu zakupu oraz przygotowanie świątecznych życzeń dla najbliższych.

Wśród nagród ufundowanych przez markę znalazły się m.in. skuter Honda, voucher Apart, voucher na wakacje, lodówka Smeg czy zestaw iPodTouch 16GB i Macbook Air.

grafika

Jury wybierze spośród autorów najciekawszych życzeń 10 zwycięzców. Rozwiązanie konkursu zaplanowano na 17 stycznia 2014 roku. Laureaci otrzymają wybrane przez siebie nagrody.

Promocję przygotowała Agencja Nairobia. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii