Nikon uruchamia przetarg na europejski budżet reklamowy

Nikon Europe ogłosił przetarg na swój paneuropejski budżetreklamowy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przetarg na warty 50 milionów euro budżet ma zostaćrozstrzygnięty do 1 września tego roku. Prowadzi go Agency Insight,która w najbliższych tygodniach będzie kontaktować się zreklamowymi agencjami.

Jako tzw. agencja wiodąca (lead agency), zwycięska firmareklamowa będzie miała za zadanie przygotowanie całościowejstrategii dla działu obróbki obrazów Nikona, obejmującego oferowaneprzez firmę aparaty fotograficzne.

Przetarg nie dotyczy medialnego budżetu firmy, za który obecnieodpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.

źródło: Marketing Week

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa