Agencja Edelman odświeży globalną komunikację Nissana

Agencja public relations Edelman wygrała przetarg japońskiego producenta samochodów Nissan i zajmie się odświeżeniem globalnej komunikacji tej marki. W przetargu pokonała m.in. agencje APCO, Colin i MSL.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Edelman odświeży globalną komunikację Nissana

Koncern Nissana rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę w zakresie public relations. Wygrała w nim agencja Edelman, która pokonała firmy APCO, Colin i MSL.

Budżet Nissana na działania komunikacyjne szacowany jest na ok. 10 mln dolarów rocznie.

Koncern będzie współpracować z agencją Edelman przede wszystkim w zakresie odświeżenia globalnej komunikacji. Agencja będzie też wspierać producenta samochodów w działaniach związanych ze strategią rozwoju firmy i jej marek. Zadba o PR takich brandów, jak Nissan, Datsun, Infiniti oraz korporacji, czyli Nissan Motor Company.

Wybór Edelmana do obsługi na poziomie globalnym nie wpłynie na współpracę poszczególnych oddziałów Nissana z różnymi agencjami.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"