
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Rzeczpospolita od ośmiu lat publikuje coroczny ranking najcenniejszych polskich marek. NK została wyróżniona w nim po raz drugi. W tym roku marka NK zajęła najwyższe miejsce w kategorii "Usługi i działalność deweloperska". NK została doceniona jako polska marka, która w ciągu tylko kilku lat, stała się najbardziej rozpoznawalna w sektorze. Nagrodę Rzeczypospolitej wręczyli poseł Adam Szejnfeld i redaktor naczelny dziennika Tomasz Wróblewski. W czołówce rankingu znalazły się też inne marki internetowe. Tuż za NK uplasowało się Gadu-Gadu, trzecia pozycja należy do o2.pl. Kolejne miejsca zajęły: Expander, Open Finance, Triada, Sphinx, Itaka, Alfa Star i Dominium Pizza. W porównaniu z ubiegłym rokiem moc marki nk.pl w zestawieniu Rzeczpospolitej wzrosła o 8 punktów i wynosi 476. Siła marki wyniosła 61%, postrzegana wartość 87 (w skali 1-100), prestiż 81, postrzegana jakość 78, przy świadomości marki na poziomie 79%.„Wyróżnienie, które otrzymaliśmy, jest dla nas szczególnie ważne. W tym roku, dokładnie w listopadzie, obchodziliśmy 5-lecie powstania naszego portalu. Tym bardziej cieszymy się, że przez ten czas udało nam się stworzyć polską markę, która znajduje się w tak znakomitym gronie i po raz kolejny została wyróżniona. Jest to dla nas dowód na to, że obrany przez nas kierunek jest właściwy, jest to również zachęta, do podejmowania kolejnych wyzwań.” - powiedział Marcin Chruszczyński, dyrektor operacyjny Naszej Klasy sp. z o.o.Nk.pl (dawniej nasza-klasa.pl) to serwis społecznościowy założony w 2006 roku we Wrocławiu. Twórcami strony byli czterej studenci: Maciej Popowicz, Michał Bartoszkiewicz, Paweł Olchawa i Łukasz Adziński. Portal odniósł sukces umożliwiając Użytkownikom odnalezienie dawnych znajomych ze szkoły. Aktualnie serwis pełni funkcje kompleksowej platformy komunikacyjnej i oferuje narzędzia służące do utrzymywania kontaktu z innymi, jak: poczta, mikroblog, komunikator, grupy zainteresowań, społecznościowe gry online czy aplikacje dedykowane telefonom komórkowym. Aktualnie NK zrzesza ponad 12 milionów aktywnych Użytkowników.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
